Anija më e madhe e lundrimit në botë është nisur nga Miami, Florida, në udhëtimin e saj të parë, por ka shqetësime për emetimet e metanit të anijes.
Ikona e deteve 365 metra e gjatë ka 20 kuverta dhe mund të strehojë një maksimum prej 7,600 pasagjerësh. Ajo është në pronësi të Royal Caribbean Group.
Anija po shkon në një udhëtim shtatë-ditor në ishujt tropikal. Ambientalistët paralajmërojnë se anija me gaz natyror të lëngshëm (LNG) do të rrjedhë metan të dëmshëm në ajër.
Edhe pse LNG-ja digjet më pastër se karburantet tradicionale të detit, si vaji i karburantit, ekziston rreziku që një pjesë e gazit të ikë, duke shkaktuar rrjedhjen e metanit në atmosferë. Metani është një gaz serrë shumë më i fuqishëm se dioksidi i karbonit.
“Është një hap në drejtimin e gabuar,” u citua të thoshte Bryan Comer, drejtor i Programit Detar në Këshillin Ndërkombëtar për Transportin e Pastër (ICCT) nga agjencia e lajmeve Reuters.
“Ne do të vlerësonim se përdorimi i LNG-së si lëndë djegëse detare lëshon mbi 120% më shumë emetime të gazit serrë të ciklit jetësor sesa nafta e gazit detar”, tha ai.
Në fillim të kësaj jave, ICCT publikoi një raport, duke argumentuar se emetimet e metanit nga anijet me karburant LNG ishin më të larta se sa supozoheshin rregulloret aktuale.
Një gaz i fuqishëm serrë, metani në atmosferë kap 80 herë më shumë nxehtësi sesa dioksidi i karbonit gjatë 20 viteve. Ulja e këtyre emetimeve shihet si vendimtare për ngadalësimin e ngrohjes globale.
Të enjten, kapiteni fitues i Kupës së Botës të Argjentinës, Lionel Messi, i cili aktualisht luan për Inter Miami, mori pjesë në ceremoninë e nisjes së anijes. Icon of the Seas kushtoi 2 miliardë dollarë për t’u ndërtuar. Ajo ka shtatë pishina, gjashtë rrëshqitje uji dhe më shumë se 40 restorante, bare dhe sallone.
- Sharon Stone ende begare, në kërkim të romancave: “Këtë vit dua të bie në dashuri”
- Protestuesit hedhin supë në pikturën e Mona Lisas në Paris