Trailer-i i parë për sezonin e dytë të shumëpritur të “Squid Game” më në fund u publikua, tre vjet pasi seriali theu rekorde globale.
Drama e Koresë së Jugut u bë një nga shfaqjet televizive më të shikuara ndonjëherë të Netflix, duke kryesuar listat e shërbimit të transmetimit në mbi 94 vende.
“Squid Game” përqendrohet rreth një konkursi vdekjeprurës që i sheh pjesëmarrësit të marrin pjesë në lojërat e fëmijëve në një përpjekje për të fituar një çmim të madh ku nëse humbet, vdes.
Një klip ngacmues prej 17 sekondash tregon lojtarin 456 që i ka ende flokët e tij të kuq duke premtuar se do të gjejë një person misterioz në anën tjetër të linjës telefonike.
Data e publikimit për sezonin e dytë të “Squid Game” ende nuk është shpallur, megjithëse Netflix ka konfirmuar se do të dalë në shërbimin e transmetimit në vitin 2024.
“Squid Game” fillimisht nisi transmetimin e sezonit të parë në Netflix më 17 shtator 2021 dhe shpejt fitoi popullaritet si një fenomen i kulturës pop, rrugës për t’u bërë seriali më i ndjekur i kompanisë në historinë e saj.
Me debutimin e tij në vjeshtën e vitit 2021, “Squid Game” mblodhi më shumë se 1.65 miliardë orë shikimi në një hark kohor 28-ditor, me më shumë se 111 milionë llogari të akorduara në dramën e Koresë së Jugut.
Kjo shënoi herën e parë që transmetuesi kishte më shumë se 100 milionë anëtarë të akorduar në kohën kur kishte shfaqur premierë, sipas Deadline.
- Kjo është pasaporta më e rrallë në botë
- Lamborghini i Donald Trump u shit në ankand me një çmim marramendës