Rritja meteorike e BTS në famë globale nuk ka qenë asgjë më pak se e jashtëzakonshme. Supergrupi K-pop po grumbullon miliona dollarë me çdo sipërmarrje të re muzikore, marrëveshje marke, turne botëror etj. BTS i përbërë nga RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V dhe Jungkook kanë joshur brande të njohura të tregut luksoz, duke arritur marrëveshje fitimprurëse herë pas here. Nga Coca-Cola, Louis Vuitton dhe Dior tek Disney+, McDonald’s dhe Samsung, djemtë e Bangtan kanë një portofol të larmishëm.
Jimin: Dior dhe Tiffany & Co.
Këngëtari, balerini dhe kompozitori koreano-jugor siguroi marrëveshje me dy liderët e luksit: Dior dhe Tiffany & Co.
Falë shijes së patëmetë të modës së Jimin, shtëpia luksoze franceze Dior shpalli yllin e BTS si ambasadorin e markës së tyre globale në janar 2023. Marrëdhënia e grupit K-pop me Dior daton në vitin 2019 kur stilistja e veshjeve për meshkuj të Dior, Kim Jones kuroi veshjet e skenës për ‘Love’. Po ashtu Jimin ka firmosur një kontratë të majme duke zbukuruar bizhutë e shkëlqyera të Tiffany & Co. me emërimin e tij të fundit si ambasador i markës së tyre. Ekzekutivi më i lartë i Tiffany & Co përshëndeti “energjinë, stilin dhe ndjenjën e modernitetit” të yllit që bie në lidhje me markën.
J-Hope: Louis Vuitton
Javë pasi mori pjesë në shfaqjen e veshjeve për meshkuj të vjeshtës 2023 të Louis Vuitton në një komplet ngjyrë burgundy, J-Hope u emërua zyrtarisht ambasadori i shtëpisë së markës. Marka luksoze franceze lavdëroi “drejtimin muzikor kreativ, koreografinë si dhe energjinë optimiste” të artistit që ka joshur fansat në të gjithë globin.
Suga: Valentino
Suga e BTS, i njohur si Agust D, është zgjedhur nga Valentino si ambasadori më i ri i markës së tyre. Ai tani është pjesë e ambasadorëve të shtëpisë së modës të quajtur “Di.VAs.” (një akronim për vlera të ndryshme). Artisti i K-pop do të jetë kryetar i fushatës Maison Valentino Essentials, e cila synon të përhapë idenë e diversitetit.
BTS’ V: SimInvest
BTS’ V i njohur si Kim Taehyung është ftuar nga kompania lider indoneziane e investimeve ‘SimInvest’. Me famën e tij të përhapur në brezin e ri, SimInvest shpreson të shfrytëzojë potencialin e madh investues të të rinjve. Fushata e kompanisë me V do të synojë ofrimin e zgjidhjeve investuese për Gjeneratën Z, si dhe gjeneratën Millenium.
RM: Bottega Veneta
RM i njohur si Kim Nam-joon thuhet se po bashkëpunon si ambasador i markës me Bottega Veneta. Hypebae theksoi se artisti ka shfaqur disa herë veshjet e markës, me paraqitjen e tij të fundit në shfaqjen e Matthieu Blazy gjatë Javës së Modës në Milano. Ai gjithashtu veshi veshjet e Bottega Veneta në ceremoninë Grammy 2020, si dhe gjatë një shfaqje solo në muzeun Dia Beacon në Nju Jork në 2022.
Jungkook: Versace
Jungkook rriti koeficientin e glamit me pjesët mahnitëse të Versace në dy ngjarje të mëdha. Njëra ishte për performancën e tij madhështore në Kupën e Botës FIFA në Katar, ndërsa tjetra ishte për një foto ngacmuese për albumin Butter të BTS në 2021.
Akti i FIFA-s i artistes mahniti vetë Donatella Versace.
Jin: Cartier
Anëtari më i vjetër i BTS që aktualisht po shërben në ushtri nuk ka mbetur jashtë garës së markave luksoze. Sipas thashethemeve, Jin ka të ngjarë të jetë partner me Cartier. Ai veshi Tank Louis Cartier Watch në ari të verdhë 18k dhe lëkurë të kuqe në premierën e filmit, HUNT në 2022, duke nxitur spekulimet rreth bashkëpunimit.
- Madonna bën histori me këngën e re “Popular”
- Telashe në horizont për Conor McGregor, akuzohet për përdhunimin e një gruaje