Header

Kjo është arsyeja pse shumica e restoranteve të ushqimit të shpejtë kanë logon me ngjyrë të kuqe dhe të verdhë

Shumë restorante të ushqimit të shpejtë mburren me artikuj të ngjashëm menuje, megjithatë ajo që lidh gjithashtu shumë restorante të ushqimit të shpejtë është kombinimi i ngjyrës së kuqe, të verdhë dhe të bardhë.

Sipas Mirror, kombinimi i ngjyrave të restoranteve të ushqimit të shpejtë e shtyu një përdorues të Reddit të pyeste: “Pse restorantet e ushqimit të shpejtë ndajnë të njëjtën skemë ngjyrashm e kuqe, e verdhë dhe e bardhë. Kalova para disa mbrëmë dhe kuptova se shumë kompani të ushqimit të shpejtë ndajnë të njëjtin kombinim ngjyrash me logon e tyre. Pse është kjo zgjedhje?“.

Sipas psikologes dhe ekspertes kryesore të ngjyrave, Karen Haller, në fund të fundit nuk është rastësi.

Karen pretendon se këto nuanca tërheqëse ndihmojnë në tërheqjen e klientëve në derë pa e kuptuar as ata. Sipas një postimi të shpërndarë në faqen e saj zyrtare për këshillimin e sjelljes, humori që lëshon ky kombinim është perfekt për tregun e tyre të synuar.

Duke e justifikuar teorinë me kërkime shkencore, Karen shpjegoi: “Duke parë cilësitë pozitive psikologjike të së kuqes dhe të verdhës në lidhje me industrinë e ushqimit të shpejtë, e kuqja shkakton stimulim, oreks, uri, tërheq vëmendjen. E verdha ngjall ndjenja lumturie dhe miqësie. Kur kombinoni të kuqen dhe të verdhën, bëhet fjalë për shpejtësinë dhe nxitimin. Hyni, hani, dilni.

Ajo shtoi se e verdha është ngjyra më e dukshme në dritën e ditës, kjo është arsyeja pse shenja në formë M në një restorant McDonald’s mund të shihet nga një distancë më e madhe. ”Gjuha’’ e ngjyrave transmetohet në tru më shpejt se fjalët apo format, sepse ato veprojnë drejtpërdrejt në ndjenjat dhe emocionet tona. Karen zbuloi pse McDonald’s kohët e fundit ndryshoi ngjyrat e shumë prej dyqaneve të tij në jeshile, gjë që ngjall një ndjenjë të natyrës dhe të qenit miqësor me mjedisin. Karen shpjegon se ngjyra e gjelbër ofron një ndjenjë më të relaksuar dhe më pak të etur, në një mënyrë që ajo e krahason me Starbucks.

You may also like ...