Ligjvënësit francezë kanë miratuar një ligj që synon të mbrojë konsumatorët nga lojërat e fatit dhe kozmetika, të cilat shpesh përdorin shërbimet e ndikuesve të mediave sociale për të promovuar produktet e tyre. Influencuesit mund të përballen me dy vjet burg ose gjoba deri në 300,000 euro nëse thyejnë rregullat e reja.
Legjislacioni u miratua zyrtarisht nga parlamenti francez të enjten e kaluar dhe ka për synim të mbrojë konsumatorët nga praktikat mashtruese në internet dhe të ruajnë statusin e ndikuesve si persona juridikë. Po kështu, syri vigjilent i qeverisë do të vëzhgojë nëse ndikuesit reklamojnë produkte të duhanit.
Ligji ndalon gjithashtu edhe promovimin e praktikave mjekësore, si kirurgjia estetike dhe promovimi i pajisjeve mjekësore të dyshimta.
- Pa doreza, Klea Huta zbulon kush hodhi më shumë para në dasmën e tyre
- Milano bëhet gati për finalen e Champions League, “San Siro” pret 46 mijë tifozë