Dhjetë këngët më të klikuara të dekadës në YouTube

Kënga “Despacito”, fitoi dekadën.

Gati dy vjet pas publikimit të këngës, këngëtari Luis Fonsi dhe ylli i ‘reggaeton’, Daddy Yankee, vazhdojnë të dominojnë listat muzikore, YouTube ka publikuar së fundmi listën me këngët më të klikuara të dekadës dhe “Despacito”, e cila është kryesisht në spanjisht, po kryeson tabelën.

Me një shifër prej 6.5 miliardë shikime, klipi muzikor kryeson listën e 10 këngëve më të klikuara të dekadës. Dhe kjo nuk është hera e parë që “Despacito”, që do të thotë “ngadalë” në spanjisht, ka bërë histori në YouTube. Në vitin 2018, ajo u bë videoja e parë në botë që arriti pesë miliardë shikime në platformën e shperndarjesa së videove, duke iu dhuruar artistëve një titull të “Guinness World Records”.

Ja videot më të shikuara muzikore të YouTube gjatë kësaj dekade:

“Shape of You”

Publikuar në vitin 2017, melodia e Ed Sheeran numëron më shumë se 4.5 miliardë shikime.

“See You Again”
Videoja e Wiz Khalifa dhe Charlie Puth mori 4.3 miliardë shikime. Në vitin 2017, ajo zuri vendin e parë.

Kënga ishte gjithashtu një dedikim për yllin e filmit, Paul Walker, i cili vdiq në një aksident automobilistik para se të dilte në treg filmi aksion i vitit 2015 “Furious 7”.

“Uptown Funk”
Në pozitën e katërt janë Mark Ronson dhe Bruno Mars me 3.7 miliardë shikime. Kjo këngë u ngjit në krye të tabelave në vitin 2015, qëndroi atje për 14 javë, dhe u bë kënga më e qëndruar në listën e “Billboard Hot 100” në vitin 2010.

“Gangnam Style”
Me 3.4 miliard shikime, videoja muzikore e PSY jo vetëm që futet në Top 5, por ajo theu edhe rekordin e YouTube në 2014 duke tejkaluar pikëpamjet mesatare që platforma mund të regjistronte në atë kohë.

“Sorry”
A është tepër vonë tani për të thënë ‘na vjen keq’ që kjo video nuk e kryesoi tabelën? Hiti i Justin Bieber për vitin 2015 e futi atë në zemrat tona dhe mori 3.2 miliardë shikime.

“Sugar”
Kënga u publikua në vitin 2015 dhe u interpretua gjatë këtij viti në shfaqjen e “Super Bowl”. Videoja e Maroon 5 u shikua më shumë se 3 miliardë herë.

“Roar”
Me 2.9 miliard shikime, “Roar” e Katy Perryt në 2016 ishte pjesë e një momenti historik në Amerikë. Kënga u përdor si një temë fushate për Hillary Clinton, gruaja e parë e nominuar nga një parti e madhe politike për Presidente të Shteteve të Bashkuara.

“Counting Stars”
Nuk ka më yje të numërimit, ata po numërojnë pamje. “Counting Stars” të One Republic përfundon dekadën me më shumë se 2.8 miliardë shikime në YouTube.

“Thinking Out Loud”
Sheeran është i vetmi artist që ka dy këngë solo në këtë top 10, duke mbyllur listën me “Thinking Out Loud”, që pati 2.8 miliardë shikime.